Iklan Sat

Kembali Dara

Kembali Dara

Krabat – Keinsafan

on Sunday 21 October 2012



Lirik Lagu Keinsafan – Krabat
Sayup terdengar hujan mencurah ke bumi
Dingin terasa memecah kesunyian malam
Dan aku di sini sendiri dibaluti resah
Dibayangi sesal yang tak sudah
Renung ke langit sepi tiada purnama
Di dalam kelam terlihat bayangku sendiri
Terpaku membisu tanpa suara dan segala
Apa petanda, apa rahsia
( korus )
Oh Tuhanku Yang Maha Esa
Maha Pengasih Maha Pemurah
Andainya malam yang begini
Memberi pengertian untukku
Mencari hidayahMu
Maka kutadahkan setulus
Pengampunan dan pengharapan
Untuk aku menebus dosa-dosa semalam
Cukup setakat ini aku merasa
Terasing terhukum dalam sengsara
Balasan dari kehancuran
Yang aku ciptakan
Dan kini ku mengerti
Antara dosa pahala
Yang mana lebih utama
Dalam meniti hidupan dan hari kematian
Oh…
( solo )
( ulang korus & 1 )
( 1 )
Andai malam ini satu peringatan
Bersyukur pada Illahi
Andai malam ini satu kesudahan
Ku pintakan satu penangguhan
Untuk aku mengucapkan kalimah
Terakhir


Nak lagu download sini:




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Celoteh Lee Aziz All Rights Reserved