Iklan Sat

Kembali Dara

Kembali Dara

Kirmizi Cintamu

on Thursday 9 August 2012

   

   
 Tertanya aku pada hati yang robek ini
     Bisakah aku hidangkan secangkir sayang
     Untuk kau penuhkan ke dalam cawan kasih
     Yang pernah sumbing dahulu


     Takut aku
     Hati yang kalut ini menjadi semakin zulmat
     Luka yang masih berbalut ini kian tidak terubat
     Parut yang hampir sembuh bertambah berbirat


     Lalu kau lontarkan kirmizi cintamu
     Menghiasi pelangi cinta kita
     Sehingga aku terlupa
     Hempedu cinta semalam


     Terima kasih sayang
     Hadirmu telah melenyapkan epilog luka itu
     Yang pernah aku ukir
     Pada sebuah monumen berdarah



                                  Lee Aziz
                           Balik Pulau     



Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Celoteh Lee Aziz All Rights Reserved